کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

آریان جام،بزرگترین و مدرن ترین کارخانه تولید و مونتاژ جام بالکن

شرکت آریان جام گستر سهند بعنوان طلایه دار سیستم پنجره های ریلی تا شو در ایران اسلامی ، با جدیدترین و مدرن ترین سیستم ها و خدمات در خدمت هموطنان عزیز می باشد .

آریان جام با مجوز رسمی از قوه قضائیه و همچنین مجوز وزارت صنایع و معادن ایران و زیر نظر شرکت Dörtel Alümınyum ترکیه فعالیت نموده و به هیچ شرکت داخلی وابستگی ندارد .

آریان جام اولین و تنها شرکت ایرانی است که کلیه قطعات و یراق آلات مصرفی اش دارای استاندارد ISO9001  و ISO2000 و علامت استاندارد انستیتو استاندارد ترکیه TSE میباشد .

جام بالکن (بالکن شیشه ای تاشو) عبارت است از شیشه های ریل دار که بدون ستون در بالکن ها و تراسها و ... نصب شده و بصورت آکاردیونی تا و جمع میشوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به سایت آریان جام arian-ind.ir مراجعه فرمایید .

جام بالکن چیست ؟

جام بالکن (بالکن شیشه ای تاشو) محصولی است نوین از سری پنجره های ریلی تاشو با شیشه های سکوریت که اشکالات و کمبودهای سیستم های گذشته را مرتفع و تکمیل نموده است . این سیستم که به نامهای "شیشه بالکن" و "بالکن شیشه ای" نیز شناخته شده است ، در سالهای اخیر وارد کشورمان شده و با توجه به اینکه هیچ آسیبی به بنای ساختمان وارد نمی کند ، مورد رغبت هموطنان عزیزمان قرار گرفته است .

علاوه برزیبایی خیره کننده ای که به نمای ساختمان می دهد ، هیچ ایراد قانونی از لحاظ قوانین شهرداری ندارد . شیشه های سکوریت این سیستم پس از تا شدن ، در یک نقطه بصورت آکاردیونی جمع می شوند . دراثر این ویژگی ، هیچ ستون یا پایه ای در وسط سیستم نیاز نمی باشد . در ضمن نگهداری ، استفاده و نظافت جام باکن فوق العاده راحت و بی خطر است .

کلیه پروفیل ها و یراق آلات سیستم های آریان جام ، وارداتی و دارای استانداردهای تضمین کیفیت ISO9001  و ISO2000 و استاندارد ملی ترکیه TSE بوده و از سوی گروه صنعتی آریان به مدت 24 ماه گارانتی می باشد .