کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

سند بلاست در طرح های مختلف برای محصولات آریان جام

گاها مشتریان مان جهت بهره برداری راحت تر از بالکن و جلوگیری از دید از روبرو و بیرون، خواهان مات کردن شیشه ها می باشند.

شرکت آریان جام جهت جلوگیری از دید و یا ایجاد طرح و نقش دلخواه مشتری، اقدام به ارائه خدمات سندبلاست (مات کردن) روی شیشه ها می نماید.

سند بلاست بصورت پودری سیلیسی و مقاوم است که تحت فشار استاندارد روی شیشه پاشیده شده و باعث مات شدن آن طبق طرح درخواستی می شود.

لازم به توضیح است که سند بلاست دائمی بوده و در طول زمان و تغییر شرایط آب و هوایی و نور آفتاب، به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. همچنین سندبلاست مانع از عبور نور آفتاب نیست و صرفا دید را محدود میکند، لذا مشکلی جهت نورگیری گیاهان بالکن و یا تاریکی آن ندارد.

یراق آلات شیشه بالکن آریان جام

آریان جام کلیه یراق آلات شیشه بالکن سری کلاسیک را با بهره گیری از بیش از 50 ست قالب و استفاده از بهترین مواد اولیه در داخل کشور تولید می کند.

اما یراق آلات مربوط به شیشه بالکن گلد ترکیه، همانند پروفیل های مربوطه از یکی از معتبرترین شرکتهای ترکیه خریداری و وارد می گردد.

کلیه یراق آلات ارائه شده توسط آریان جام ( سری های کلاسیک و گولد) دارای بالاترین کیفیت ممکن و 2 سال گارانتی می باشد. این شرکت علاوه بر استفاده از این یراق برای پروژه های اجرایی خود، مسئولیت تامین قطعات را برای اکثر شرکت های همکار در کشور به عهده دارد.


  

شیشه سکوریت مدرن فروشگاهی آریان جام

شرکت آریان جام در ابتدای سال 1395 موفق شد محصول جدید و لوکس خود را ارائه نماید.

جام ویترین فروشگاهی، سیستمی است جدید و دارای مزایای بیشمار، که نمای فروشگاه ها را فوق العاده لوکس کرده و همچنین مشکلات شیشه های سکوریت قدیمی مورد استفاده برای فروشگاه ها را ندارد.
دراین سیستم شیشه ها بصورت آویزان از سقف بوده و در کف، هیچگونه مانع پاخور ندارد. همچنین شیشه ها بصورت آکاردئونی به سمت دیوار کشیده شده و در ایستگاه مربوطه قرار میگیرند.

بدین ترتیب کل دهنه فروشگاه ها باز بوده و هیچ مانعی برای عبور و مرور نفرات و وسایل بزرگ از جمله خودرو ندارد.
این سیستم را میتوان در پاساژها و مراکز خرید لوکس، فروشگاه ها ، پارتیشن بندی دفاتر اداری و ... استفاده کرد.