کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

آریان جام، برند برتر ملی

براساس تعریفی که انجمن بازاریابی آمریکا ارائه میکند، برند یا مارک یا نمانام، یک اسم، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که یک محصول را از سایر محصولات و خدمات مشابه متمایز می کند. البته نام حقوق برند، نشان تجاری است.

برند مجموعه ای از تداعیات ذهنی، احساسی، عقلی و مزیت هایی است که مشتریان بالقوه و بازار هدف به آنها فکر میکنند. این مزایا و تفاوت های برند است که در اکثر مواقع تصمیم گیری های مشتریان را تحت کنترل خود در می آورد.

یراق آلات شیشه بالکن

برند، همان چیزی است که مخاطب با دیدن، حس کردن، شنیدن و یا هرنوع ارتباطی با آن بصورت مفهومی، لفظی یا دیداری، صفات و ویژگی های خاص موجود در ذهن و فکرش تداعی شده و اطمینان خاطر و علاقمندی ذاتی در قلب مشتری بوجود می آید.

برند متشکل از تمامی احساسات و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است، یا بعبارتی دیگر، برند برداشت افراد از یک نام یا یک نشان است.

در ایران واژهٔ مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرتمند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است.» نمانام‌ های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

در این راستا موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات مورد توجه هر شرکتی است و شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌آورد.

متاسفانه صنعت برندینگ یا برندسازی در ایران با فاصله و تفاوتی زیاد نسبت به کشورهای پیشرفته مورد توجه قرار میگیرد. به عبارت ساده تر هیچ برند ایرانی وجود ندارد که در ایران متولد شده و رشد و نمو کرده و به سطح 500 برند برتر جهانی رسیده باشد. این ضعف مربوط به کمبود اطلاعات و سواد برندینگ در مدیران شرکت ها و مجموعه های مختلف ایرانی می باشد.

اما در سال های اخیر و با کسب اطلاعات جدید، قدم های مهمی توسط شرکت های خرد و کلان ایرانی در این زمینه برداشته می شود. بدیهی است که این امر نمی تواند یک شبه یا یک ماهه و یا یک ساله به نتیجه برسد. ساختن برندی خوشنام و معتبر سالیان دراز و شاید ده ها سال زمان لازم دارد. اما مهم این است که قدمهای صحیح و درست در مواقع درست برداشته شود.

برند برتر ملی

آریان جام خیلی به سختی و با وسواس استخدام نیرو می کند و با همان جدیت و وسواس نیز نسبت به موارد کاری، جسمی، روحی و اخلاقی کارکنان خود حساسیت دارد. زیرا ساختن نامی معتبر با تکیه به کارکنانی دلسوز، جدی، متخصص و با وجدان کاری میسر می شود.

همچنین در زمینه طراحی و ارائه محصولات جدید همیشه با مطالعه زیاد، بررسی های موشکافانه و شناخت نیازهای بالقوه و بالفعل مخاطبان خود قدم بر می دارد. ما معتقدیم مشتریانمان لایق بهترین نوع محصولات هستند لذا از معتبرترین یراق آلات، پروفیل ها و مواد اولیه استفاده میکنیم تا خواسته مشتریانمان محقق گردد.

مشتریان آریان جام، به پشتوانه گذشته درخشان، خدمات پس از فروش مطمئن و محصولات باکیفیت، به جایگاهی رسیده است که مشتریانش صرفا دیدن برند و پلاک آریان جام را روی شیشه بالکن یا کابین دوش یا … خریداری کرده خود، ضامن کیفیت و کارایی و اطمینان خاطر خود می دانند.

ما این امر را ارج می نهیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بی توجه به مشکلات و سنگ اندازی های برخی از رقبای ضعیف، صرفا کیفیت و محصول درست را عرضه نماییم و با خدمات پس از فروش کامل و گارانتی سه ساله محصولات، لبخند رضایت را برچهره مشتریانمان بنشانیم.

امیدواریم مجموعه آریان جام را برای رسیدن به قله های ملی و جهانی همراهی نمایید و با یادآوری هرنوع ایرادات و مشکلات و ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده، سهمی مهم در اعتلای نام آریان جام بعنوان برند برتر ملی داشته باشید.

پل های ارتباطی و راه های تماس مستقیم با مدیران شرکت همیشه برای شما باز است.

طریقه حصار کردن بالکن

بالکن ها همیشه از مورد علاقه ترین قسمت های منزل بوده اند. این بخش از ساختمان در سال های اخیر به یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین نقاط منزل تبدیل شده است. معایب و کاستی هایی که در این سازه وجود داشت پس از گسترش و رونق استفاده از این محیط بیشتر به چشم آمد. برای مثال در فصول سرد و مرطوب، در مناطق بسیار گرم و شرجی، در هنگام باد و یا حجوم گرد و غبار، استفاده از بالکن غیرممکن و این قسمت از خانه عملا بلااستفاده می شد. در این هنگام طراحان و مهندسان به فکر راه چاره افتادند. این راه چاره چیزی نبود جز استفاده از شیشه های سکوریت بالکنی برای محصور کردن بالکن. شیشه بالکن های تاشو، علاوه بر استحکام و مقاومت کافی، عایق صدا و حرارت نیز هستند. هم چنین محصور کردن بالکن از ورود انواع حشرات موذی، پرندگان و سایر جانوران به محیط جلوگیری می نماید.


با محصور کردن بالکن و داشتن یک فضای بسته که دارای نور مستقیم خارجی بوده و دما و حرارت آن کاملا تحت اختیار است، می توان با کمی خلاقیت و پشتکار یک گلخانه ی زیبای شیشه ای داشت که نشستن در آن بین گلها و گیاهان و استفاده از نمای محیط باز خارجی می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه ی هر فرد و جذاب تر کردن محیط داشته باشد. در مواردی دیده شده است که با پرورش گیاهان رونده در محیط بالکن، فضایی کاملا سرسبز و جنگلی تشکیل شده است. این امر مستقیماً موجب کاهش استرس و فشار زندگی مدرن و فضای کوچک آپارتمانی می شود.
دلیل عدم استفاده از مصالحی مانند فلز و سیمان این است که استفاده از شیشه به دلیل نگاه داشتن فضای دلباز اصلی محیط، حال و هوا و روح بالکن را حفظ کرده و آن را به اتاق ساده ی دیگری بدل نمی نماید. اما شیشه ی به کار رفته در بالکن می بایست منعطف تر و مستحکم تر از شیشه های معمول می بود تا بتواند فشار مستقیم را بهتر تحمل کنند. این شیشه ها پس از طی فرآیندی بنام سکوریت شدن، حداقل پنج برابر مستحکم تر و عایق تر از شیشه های معمولی می شوند.

تغییرات ظاهری برای زیباسازی شیشه های سکوریت در همان مرحله ی قبل از سکوریت کردن بر شیشه اعمال می گردد. برای مثال می توان برای ساخت شیشه سکوریت از شیشه ی رفلکس، شیشه های رنگی، شیشه های طرح دار چاپی، شیشه های لعاب دار و… استفاده کرد. تمام این مراحل باید قبل از سکوریت کردن بر شیشه اعمال شود. حتی برش خوردن شیشه و تقسیم آن به قطعات مورد نظر نیز پروسه ای است که باید پیش از سکوریت کردن شیشه صورت پذیرد.

مزیت اصلی شیشه ی سکوریت داشتن لبه های صیقل خورده ی غیر برنده (دیاموند) است. شیشه ی سکوریت به نحوی طراحی شده که حتی بر فرض شکستن، قطعات کوچک شیشه غیر برنده باشند.
اما طرز قرار گرفتن این شیشه ها بر روی بالکن چگونه است؟ پاسخ این است که رایج ترین نوع قرار گرفتن این شیشه ها بر روی بالکن نوع ریلی می باشد. بالکن شیشه ای سکوریت ریلی درست مانند پنجره های آلومینیومی ریلی قدیمی عمل می کند. یعنی به عبارتی چندین شیشه ی هم سایز و هم اندازه که در کنار هم قرار می گیرند و از بالا و پایین درون ریل هایی جا افتاده و توسط چرخ های بلبرینگ دار مخصوص حرکت می کنند.
مزیت این نوع محصور کردن بالکن این است که در فصل های گرم و هنگامی که آب و هوا مناسب و مطلوب است می توان این شیشه های ریلی را جمع کرده و مجددا بالکن اولیه ای بی حصار داشت. این قطعات شیشه ای در هنگام جمع شدن در کنار دیوار و روی یکدیگر قرار گرفته و کم ترین محیط ممکن را اشغال می نمایند.
لازم به ذکر است که در ساخت شیشه بالکن حتی نیازی به جاگذاری ستون و یا پروفیلهای عمودی نیست، زیرا این شیشه ها با اتصال درست ریل ها کاملا کیپ یکدیگر قرار گرفته و علاوه بر زیباتر ساختن سازه، از کور شدن دید نیز جلوگیری به عمل می آورد. داشتن دید تمام و کمال در بالکن بر حفظ حالت آزادی و دلبازی محیط تاثیر فراوان دارد.
نمونه های ثابت و غیر ریلی شیشه های سکوریت بالکنی نیز موجود می باشد که نسبت به شیشه های ریلی و تاشو طرفداران کمتری دارند زیرا در صورت استفاده از این سازه ها در موارد نیاز خیلی کمتر می توان از هوای آزاد و فضای طبیعی استفاده نمود. همچنین نظافت و پاک کردن شیشه ها فوق العاده خطرناک و گاها غیرممکن می شود.

جهت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره فنی می توانید با تیم آریان جام تماس حاصل فرمایید.