کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

فرآیند برندینگ آریان جام

فرآیند برندینگ آریان جام

 

  • در زمینه روند برندینگ شرکت آریان جام و تلاشهای صورت گرفته دراین زمینه توضیحاتی می دهید؟

مارک آریان جام در سال 1388 متولد شد. ما در آغاز راه مان با این نام تجاری ، آنرا به عنوان یک مارک تجاری مفهومی به کار گرفتیم تا اینکه تمامی محصولاتمان چه در عرصه تولید داخلی و چه در عرصه صادرات ، یک نام و پسوند تجاری معتبر و سنگین داشته باشد.

برای نیل به این هدف ، از سال 1390 روی برند آریان جام سرمایه گذاری وسیعی انجام دادیم. برای اینکه یک مارک و نشان تجاری به یک برند معتبر تبدیل شود، می بایست انرژی، کوشش، زمان وهزینه های زیادی صرف شود. اگر این سرمایه گذاری و هزینه ها درست و با صداقت انجام شود، آنگاه از طرف مشتریان و عموم خریداران مورد اقبال و اطمینان خاطر واقع می شود. ما برای اینکه آریان جام بهترین حس و علاقه را بین مشتریانش داشته باشد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

 

  • اهمیت مقوله برندینگ در صنعت شیشه بالکن و کابین دوش ایران چقدر حائز اهمیت است؟

مطمئنا دارای اهمیت زیادی است. این مساله تنها در صنعت ما صادق نیست بلکه برای سایر صنوف و صنایع نیز اهمیت زیاد دارد. به عنوان مثال وقتی شما قصد خرید گوشی همراه دارید، از بین صدها مارک در یک لحظه تنها 2 یا 3 برند مشهور به ذهنتان خطور می کند. همین قضیه زمانیکه دنبال نصب شیشه بالکن نیز هستید صدق میکند. در صنعت شیشه های ریلی و تاشو ، دهها شرکت و مارک متنوع وجود دارد ولی در یک لحظه نمی توان بیشتر از یکی دو مورد مطرح را نام برد.

ما از سال 1388 تاکنون برند خودمان را ابداع کرده و در جهت ماندگاری آن تلاش کردیم و پشتیبانی لازم را برای محصولات مان انجام می دهیم و در صورت وجود عیب و ایراد احتمالی، تمام سعی و کوشش خود را جهت رفع موانع و ایرادات بکار می گیریم. همیشه پشت معایب و محاسن محصولات مان بوده ایم و سرمایه گذاری کرده ایم و سعی کرده ایم تا مرز مشخصی در معرض دید مشتریان مان باشیم. امروزه با توجه به گسترش تبادل اطلاعات از طریق دنیای دیجیتال و فضای مجازی، مشتریانی که قصد خرید محصولاتی را دارند، حتما به قدرت و اعتبار برند مورد نظر نیز دقت فراوانی می کنند.

 

  • استراتژی شما برای بازاریابی محصولات تان چیست؟

یکی از مهمترین فاکتورها در بازاریابی، نمایندگان فروش مان هستند. آریان جام همیشه سعی کرده است با وسواس فراوان شبکه ای محکم از نمایندگان فروش را ایجاد نماید. به همین منظور به سختی و با گذشت زمان و اثبات قدرت و لیاقت افراد، نمایندگی انحصاری اعطاء می شود. هیچ برندی ارزش افزوده خوب ایجاد نمی کند مگر اینکه محصولات آن توسط تیم قوی و با انضباط پشتیبانی شود. وقتی کسی به اعتبار و قدرت پشتیبانی محصولی مطمئن باشد، با خیال راحت آنرا خریداری می کند و این به معنای مورد اعتماد بودن خود برند می شود.

بهترین برند شیشه بالکن

زمانیکه مشتریان به محصولات برندمان اطمینان کافی را پیدا می کنند، آنگاه است که هنگام ارائه محصول جدید، به محض دیدن برند آریان جام ، هیچگونه تردیدی در انتخاب و خرید محصول جدید نخواهند داشت. همانطورکه هنگام عرضه کابین دوش و دوردوشی توسط آریان جام ، مشتریانمان بدون کوچکترین نگرانی آنرا پذیرفتند و باعث موفقیت این محصول شد.

مشتریانی که اطمینان کافی به محصولات برند شما دارند، از خرید محصولات جدید شما تردیدی به خود راه نمی دهند. اطمینان خاطری که ما در صنعت شیشه بالکن برای برند آریان جام ایجاد کرده ایم، باعث بوجود آمدن اعتماد کامل نسبت به سایر محصولاتمان شده است.

به عنوان مثال مارک BMW یک برند معتبر در صنایع خودروسازی است. زمانیکه این شرکت اقدام به طراحی و تولید موتورسیکلت و دوچرخه کرد براحتی توسط عموم مشتریان مورد پذیرش و اعتماد قرار گرفت. اگردرآینده نیز این شرکت اقدام به تولید و عرضه سایر محصولات موتوری و محرکه کند، مشتریان آنرا نیز خریداری خواهند کرد. زیرا مارک BMW به عنوان یک برند معتبر، در اذهان مشتریان خود اطمینان و اعتماد کافی را بوجود آورده است.

ما نیز علاوه بر بالکن شیشه ای در سایر زمینه های تولیدی از جمله کابین دوش، جام ویترین فروشگاهی ، پروفیلها و یراق آلات و… سرمایه گذاری مان ادامه دارد. به همین خاطرسعی داریم اطمینان خاطر لازم را برای خرید محصولات جدیدمان در مشتریانی که قبلا از محصولات مان خریداری و استفاده کرده اند ایجاد کنیم.

به عقیده مدیران و کارکنان آریان جام، می بایست جهت گسترش فعالیت کارخانه و اعتبار برندمان در حوزه های مربوطه، زمان و انرژی بیشتری اختصاص دهیم.

 

  • آیا در خارج از ایران نیز فعالیت تبلیغاتی و بازرگانی دارید؟

در شاخه فعالیت بازرگانی و تبلیغاتی در بازارهای خارجی فعالیت چشمگیری را آغاز نکرده ایم، اما به اهمیت فراوان این قضیه واقفیم. در حوزه خاورمیانه و کشورهای همسایه از جمله آذربایجان، ارمنستان، عراق و افغانستان نفراتی مشغول فعالیت و بازاریابی داریم اما این را به هیچ وجه کافی نمیدانیم.

مرجع: آریان جام

لذت یک حمام دل چسب در کابین دوش

بعضی اوقات انسان نیاز شدیدی به آرامش و ریلکس کردن پیدا می کند. آرامشی که با کوچک ترین چیزها قابل دست یابی است . برای مثال حمام کردن جزو یکی از کارهای معمولی است که اگر با لذت و در آسایش صورت بگیرد،  مسلما خستگی را از تن دور و موجب دلچسبی دوش گرفتن شما خواهد شد. داشتن یک حمام دلچسب نیاز به تجهیزات خاص و محیط مناسب دارد. کابین دوش به عنوان یکی از به روز ترین سیستم های معماری سهم و نقش مهمی را در این کار دارا است.کابین دوش همان حمام رویاهای شما را شکل می دهد و باعث رضایت شما از دوش گرفتن خواهد شد.

لذت یک حمام دل چسب در کابین دوش

لذت دوش گرفتن را با کابین دوش تجربه کنید.

تا حالا شده است که به حمام ایده آل و رویایی خود فکر کرده باشید؟

حتما زمانی که به یک حمام رویایی فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور و موجب تفکر می شود،  فضای دوش گیری حمام است. برای دست یابی به محیط مناسب برای دوش گرفتن فقط کافی شرایط خود را ارزیابی کنید. مثلا شما باید اطلاعات درستی از میزان مساحت فضای در اختیار خود داشته و طرح مناسب خود را انتخاب کنید. دوش جز اصلی یک حمام بوده و تاثیر زیادی در دل چسب بودن حمام شما خواهد داشت. با لذت یک حمام دل چسب در کابین دوش خستگی ها  و آلودگی ها را از تن خود برهانید .

چه عواملی در داشتن یک حمام دل چسب تاثیر گذار هستند؟

طراحی مناسب با نیاز هایتان اصول کار است. چنان چه محیط حمام شما توانایی رفع نیازهای شما را نداشته باشد، موجب دلزدگی شما برای دوش گرفتن خواهد شد،  ولی اگر  دوش حمام شما دقیقا بر  اساس رویاها و نیاز های شما طراحی و ساخته شود موجب لذت بردن شما از یک حمام ساده روزمره خواهد شد . حمامی که شاید به نظر کار کوچکی شمرده شود ولی تاثیر فوق العاده ای بر روح  و روان افراد خواهد گذاشت. همه کارهایتان را با لذت انجام دهید. فضای دوش گرفتن شما چیزی فراتر از یک محیط ساده چهاردیواری با لوله کشی سرد و گرم آب است. حمام مناسب دقایقی شما را به آرامش و استراحت می رساند.

کابین دوش

کابین دوش

طراحی محیط حمام را پیش ازخرید  کابین دوش انجام دهید.

کاشی ها،موزاییک ها و تمامی تجهیزات مورد نیاز خود برای حمام را با توجه به نیاز و سلیقه خود خرید کنید. کابین حمام یا به عبارتی همان دوردوشی های شیشه ای نیز به عنوان به روز ترین سیستم موجب ایجاد محیطی آرام و دلچسب برای شما خواهد شد. به خصوص اگر دلتان کابینی شیک و مدرن بخواهد توصیه ما به شما استفاده از نوع بدون فریم آن است . با استفاده از کابین دوش از وان های اشغال کننده و جاگیر در فضا خلاص خواهید شد. امروزه کابین دوش به عنوان سیستمی دکوراتیو و بدون فریم باعث حس آرامش  و دوش گیری بدون اضطراب و تنش می شود.

چه کارهایی  برای داشتن یک حمام دل چسب در کابین دوش نیاز است؟

کابین دوش انتخابی شما باید دقیقا برای  فضای انتخابی خانه تان طراحی شود.  نیازها و خواسته هایتان را لیست کرده و از فروشنده تقاضای کمک و راهنمایی کنید. بهتر است به هنگام نصب کابین دوش حمام از افراد متخصص و مجرب کمک بگیرید و این کار را به آن ها بسپارید. انتخاب با شماست که بخواهید کابین حمام را بدون فریم یا فریم دار انتخاب کنید.با خرید کابین حمام معماری محیط سرویس بهداشتی شما به روز تر و در عین حال دوش گیری آرام و امنی خواهید داشت. دیگر نیاز به فضاهایی  با مساحت های خیلی بزرگ برای ایجاد جکوزی و سونا نیست، چرا که با انتخاب کابین دوش پیشرفته شما می توانید تجهیزاتی از قبیل سونا، جکوزی و… را نیز در حمام خود داشته باشید. با این وسیله مدرن زندگی تان را  لاکچری کنید.

ولی مسلما تغییر در دکوراسیون قدیمی حمام موجب افزایش روحیه در شما و استفاده بهتر از فضا خواهد شد. با پارتیشن های شیشه ای حمام دوش گرفتن را به لذت بخش ترین کارهای خود تبدیل کنید و از زندگی لذت ببرید. فراموش نکنید که زندگی و محیط آن به هر نحوی که باشد با توجه به ذهنیت و تصمیم گیری های شما زیبا می شود. فرقی نمی کند خانه شما ۱۰۰۰ متر  یا ۵۰ متر باشد تنها اندیشه زیبا یاری دهنده است.

جهت مشاوره فنی در زمینه بالکن شیشه ای (شیشه بالکن) و همچنین یراق آلات کابین دوش و شیشه بالکن با تیم آریان جام تماس حاصل فرمایید.

نویسنده:مهری رقمی

مرجع : وبسایت آریان جام