کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

حمام شیشه ای باکیفیت

ر صنعت تولید سیستم های دوش کابین و پارتیشن های ریلی حمام مهمترین نگرانی ما مسامحه در بخش کیفیت این محصول است که متاسفانه تقاضای برخی پیمانکاران در این بخش از ما برای ارائه محصولاتی با قیمت پایین و کیفیت نازل بر این مساله صحه گذاشته است.

در زندگی امروزی اهمیت نظافت و سلامت و بهداشت محیط بر همگان امری محرز است و ما نیز با توجه به اهمیت این موضوع و تمیز نگه داشتن محیط استحمام در منزل شما در عرصه تولید دوش کابین و پارتیشن های ریل حمام توانسته ایم قدم های مهمی را برداریم.

ما نیز به عنوان شرکت تولیدی آریان جام با استقرار دفتر فروش مرکزی و کارگاه تولیدی مان از سال 1388 در این صنعت پیشرو بوده و هستیم. به خاطر تقاضای بخشی از بازار و پیمانکاران برای جنس ارزان قیمت ما نیز دستمان برای ارائه محصولات متنوع تر و با کیفیت به مراتب بالاتر بسته شده است.

در شرایط موجود اقتصادی کشور که فشار آن بر روی اقشار مردم است درخواست قیمت های پایین از سوی پیمانکاران برای اجناس کم کیفیت عرصه را برای شرکت هایی همانند ما که هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده اند تنگ تر کرده و در نتیجه هنگامی که مشتری از جنس خریداری شده با کیفیت پایین رضایتمندی کافی را ندارد به سمت تعویض سیستم و مقایسه قیمت رفته و در چنین موقعی نیز بدیهی است که ما نیز نمی توانیم استانداردهای کیفیت در این بخش را به شهروندان به صورت واضح اعلام کنیم.

به عنوان یک شرکت پویا و فعال در این صنعت همیشه شعار ما مبنی بر صداقت با مشتری، بالا بودن کیفیت تولیدی محصولات و اعتماد متقابل با مشتریان و سایر رقبا و همکاران در این صنعت بوده و می باشد.

یکی دیگر از مشکلات بخش تولیدی ما مبارزه و رقابت با بازار مارکتینگ می باشد. خصوصا واردات کالاهایی با جنس های تزریق پلاستیک شده و با کیفیت بسیار پایین که مشکلات بسیاری برای خریداران و شرکت های تولیدی موجود در بازار این صنعت پدید آورده است. مشتریان بدون اینکه متوجه باشند با خرید و سفارش کابین دوش هایی با کیفیت پایین و نارضایتی آنان در ادامه خواسته یا ناخواسته باعث کاهش کیفیت محصولات ارائه شده در این بخش را برای ما نیز می شوند و همانطور که قبلا اشاره کردیم اولویت ما افزایش روز افزون کیفیت در این بخش از فعالیت های ما یعنی تولید سیستم های حمام شیشه ای می باشد و ما نیز از دولت و سایر ارگانها و نهادهای زیر مجموعه دولت انتظار همکاری در این راستا برای ساماندهی معیارهای استاندارد موجود در این صنعت را داریم تا با بهبود هر چه بیشتر کیفیت و نظارت مستمر از سوی اتحادیه های صنفی و نهادهای کیفی شاهد درخشش روز افزون این صنعت در کشورمان باشیم.

در جهت تامین نیازها و خواسته های مشتریان و بازار، پروفیل های کابین دوش را در 5 رنگ (سفید، نقره ای مات، شامپاینی مات، استیل براق، طلایی براق) عرضه می کنیم. همچنین برای رنگ شیشه ها و طرح سندبلاست هم طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهیم.

یراق آلات کابین دوش آریان جام نیز به سبب استفاده از بهترین برند های اروپایی و ترکیه و همچنین چرخ های دو بلبرینگه اولترامید، یکی از نقاط قوت استاندارد و کیفیت آریان جام است.

مهمترین مزیت و برتری سیستم های کابین دوش و دوردوشی آریان جام مربوط به درزگیر های آلومینیومی بین شیشه هاست. تقریبا تمامی نمونه های موجود در بازار به جای بهره گیری از درزگیرهای آلومینیومی از درزگیرهای پلاستیکی چینی استفاده می کنند ولی ما به سبب تعهدمان به نام و اعتبار آریان جام ، از درزگیرهای آلومینیومی مخصوص با گسکت های شیشه ای با کیفیت و همچنین مگنت های نواری استفاده می کنیم. این مزیت باعث افزایش عمر کابین دوش و همچنین زیبایی بیشتر آن است.

منبع مطلب : وبسایت آریان جام