کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

راهنمای انتخاب کابین دوش

راهنمای انتخاب کابین دوش

امروزه اغلب مردم با کمبود فضا در خانه روبه رو هستند. با پیشرفت رشته های مختلف معماری ،دکوراسیون داخلی نیز پیشرفت چشمگیری کرده است و در همه بخش های خانه می توان از این تکنولوژی بهره برد. از جمله مکان هایی که باید به چیدمان و نظافت آن  اهمیت به خرج داد، سرویس های بهداشتی و حمام خانه است. در طراحی برخی از خانه ها این دو در کنار هم قرار گرفته و باید به نحوی جداسازی را انجام داد. بی شک با بهره گیری از ابزاری نوین می تواند کمک خوبی برای این کار باشد. کابین دوش از گزینه های مناسب برای جداسازی برای چنین فضاهایی به شمار می رود.  بیشتر کابین های دوش دارای درهای کشویی یا تاشو هستند که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب تلقی می شوند. کابین دوش نیز با کاربری ها و طرح های متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد.

برای انتخاب مناسب کابین مدنظر رعایت برخی نکات و توجه به آن ها ضروری است که در زیر به آن ها می پردازیم.

مساحت حمام شما چقدر است؟

اندازه کابین دوش انتخابی شما رابطه مستقیمی با فضای حمام و سرویس بهداشتی شما دارد. برای خرید کابین دوش شما باید ابتدا مساحت و ارتفاع حمام را اندازه گیری کرده و جای قرارگیری در و پنجره آن را تعیین کنید. به صورت دستی پلان حمام خود را به شکلی ساده ترسیم کنید و در آن همه چیز را مشخص کنید و به هنگام خرید با خود ببرید.

چه طرحی مورد پسندتان است؟

بعد از اندازه گیری فضا به شکل و ساختاری که برای محیط مدنظرتان مناسب توجه کنید. برای انتخاب طرح دلخواهتان باید توجه داشته باشید که فضایی را نیز برای سایر تجهیزات حمام خود در نظر بگیرید و حرکت در آن مکان مشکل ساز نشود.

انتخاب مکانی مناسب برای جای گذاری کابین دوش

اگر بخواهید کابین را در جایی که قبلا دوش حمام قرار گرفته بود نصب کنید کارتان آسان می شود و نیازی به لوله کشی مجدد نیست.

برخی از ویژگی های انواع کابین دوش و بازشوهای آن برای انتخاب کابین دوش مناسب

دور دوشی

دور دوشی ها به شکل مربع و مستطیل هستند. این اتاقک ها دارای درهای کشویی ریلی بوده و حالت پارتیشن دارند که مانع پاشیدن آب به فضای بیرون و یا عبور بخار به خارج محیط حمام می شوند. به خاطر همین ویژگی و عدم داشتن امکانات دیگر، این کابین هزینه پایین تری دارد.

اما در عوض شما میتوانید هر اندازه و شکل و رنگی را مطابق دکوراسیون و چیدمان حمام خود سفارش دهید. در سیستم دور دوشی، محدودیت سایز و طرح وجود ندارد.

کابین های پیشرفته

کابین های دوش پیشرفته با طراحی به روز و جذاب خود می توانند عنصری کارا و شیک در سرویس حمام باشند. ساختار این نو ع از کابین ها نیز دارای تنوع است. پس به راحتی می توان برای هر فضایی با هر ساختار و مقیاسی گزینه ای بهتر را انتخاب کرد.

ساختار این نوع کابین های دوش به گونه ای است که با اشغال فضای کمتر، امکانات بیشتری به کاربران می دهند.

از جمله تجهیزاتی که در کابین های دوش پیشرفته وجود دارد عبارتند از سیستم های جکوزی، جت های مختلف ماساژ، سونا و…

با وجود هر یک از این ویژگی ها شما تنها یک دوش ساده نخواهید گرفت و تجربه ای لذت بخش را نیز در محیطی امن و آرام خواهید داشت.

 

انواع بازشو (در) مناسب برای کابین دوش

_درهای کشویی: فضای اضافی در حمام اشغال نمی کنند.

_درهای لولایی یا محوری: باید به مساحت فضای در اختیارتان توجه کنید، زیرا این درها به هنگام باز و بسته شدن مقداری از فضا را اشغال می کنند. این در به صورت راست بازشو و چپ بازشو ساخته می شوند.

-درهای تاشو: برای فضاهای کوچک که استفاده از درهای لولایی امکان پذیر نیست، مناسب هستند.

برای ساخت درهای کابین و پانل ها از شیشه هایی ایمن و نشکن استفاده می کنند.

درهای شیشه بر دو نوع شفاف و یا سندبلاست شده تقسیم می شوند.

نوع مشجر (سندبلاست شده) بسیار زیبا بوده و فضا را از بیرون به داخل محدود و غیر قابل دید می کند.

قاب استفاده شده برای ساخت چنین کابین هایی می تواند مواد نقره ای رنگ وشبیه کروم باشد. البته امروزه کابین های بدون قاب و کاملا مدرن نیز ساخته می شوند.

هنگام خرید کابین دوش به نحوه نصب آن نیز توجه کنید و از متخصصین این امر بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

جهت مشاوره فنی با تیم آریان جام تماس حاصل فرمایید.

منبع مطلب : وبسایت شرکت آریان جام

 

دوش کابین زیبا

دوش کابین زیبا و دلنواز

همه‌ی ما ساعاتی از روز را در فضاهایی چون حمام و توالت می‌گذرانیم. با اینحال کمتر به فکر زیبا ساختن این فضاها هستیم. بیشترین تمرکز آدم‌ها بر روی فضاهای بزرگتری چون پذیرایی و آشپزخانه و اتاق‌های خواب است. اما حمام و توالت؟! …. خب تمیزیشان مهمتر است! البته ما هم با شما موافقیم که پاکیزگی برای فضاهایی با رطوبت بالا مهم است، اما زیبایی یکی از مهمترین اصل‌های زندگی بشری است. شاید فکر کنید که فضای حمام تان آنقدر کوچک است که اصلا جایی برای قشنگ کردن آن وجود ندارد و این حرف‌ها برای آن‌هایی است که خانه‌های بزرگ و کاخ مانند دارند. اینطور نیست! با پیشرفتی که امروزه انسان در ساخت انواع محصولات با مصالح مختلف بدست آورده باعث شده هرچیزی امکان‌پذیر باشد. کابین دوش‌ یکی از آن محصولاتی ست که در کنار امنیت و پاکیزگی موجب زیبایی فضای حمام و توالت شما می‌شود. کابین دوش در واقع یک محوطه‌ کامل حمام با پانل‌های محافظتی و سینی دوش است. تمام سطوح داخلی آن مهر و موم شده و ضد آب است. این کابین‌ها دارای سیستم‌های مختلفی هستند از جمله سیستم دوش، جکوزی، نورپردازی، تهویه و … . انواع کابین دوش‌های با فریم آلومینیومی که مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی دارند و انواع بدون فریم در بازار موجود است.

برای زیبایی هرچه بیشتر فضای حمام می‌توانید از انواع متنوع کابین دوش‌ها و گزینه‌های بی‌شمار امکانات آن استفاده کنید. برای مثال در طراحی درها شما می‌توانید از انواع درهای کشویی، لولایی، آکاردئونی، درهای دو تکه و … با توجه به فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید. شیشه‌های سکوریت مورد استفاده می‌توانند طرح‌دار، ساده یا مات باشند و یا حتی ترکیبی از این‌ها. اگر شیشه‌ای شفاف موجب می‌شوند که در حمام راحت نباشید با انتخاب نوع مات می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید. انواع و اشکال شیشه‌های مورد استفاده در کابین دوش به راحتی با مصالح مورد استفاده در دیواره‌های حمام شما ترکیب می‌شود و طرحی زیبا را ایجاد می‌کنند. فرقی نمی‌کند که سبک حمام شما روستایی، کلاسیک، مدرن، مینیمال یا … باشد، طرح شیشه با انواع مصالح چوبی، سرامیک، کاشی و … خود را تطبیق می‌دهد. همچنین شما می‌توانید دوش کابین خود را در هر شکلی از مربعی و مستطیلی تا ذوزنقه و گرد سفارش دهید. برای این‌کار تنها احتیاج دارید که اندازه‌های حمام خود را بدست بیاورید. کابین دوش‌ها هم می‌توانند فضایی متفاوت در حمام‌های کوچک ایجاد کنند، هم در خانه‌هایی که توالت و حمام یکجا هستند، می‌تواند به عنوان یک پارتیشن عمل کرده دو فضا را از هم مجزا کند. همچنین در خانه‌های بزرگ با تعداد نفرات زیاد می‌تواند فضایی مجزا در حمام ایجاد کند به طوری که همزمان چند نفر بتوانند از حمام استفاده کنند. انواع دوش‌های موجود از دوش‌های دو نفره یا انواع دوش‌های بارانی (Rain shower head) و دوش‌های دستی و … انتخاب‌های متفاوتی را پیش روی شما می‌گذارند. همچنین کابین دوش‌ها دارای یک سینی دوش هستند. این سینی‌ها اغلب از جنس سنگ‌های یک تکه یا اکرلیک ساخته می‌شوند و دقیقا در زیر دوش قرار می‌گیرند تا از خروج آب از محوطه دوش جلوگیری کند. اینکه کابین دوش شما دارای سینی دوش باشد یا نه کاملا به انتخاب و سلیقه شما مربوط است بعضی این سینی‌ها را از مد افتاده و قدیمی می‌دانند و بعضی دیگر آن را کاربردی. اما وجود این سینی‌ها به آب‌بندی و همچنین کاهش مصرف آب کمک می‌کنند. اگر قصد داشتید که از سینی دوش استفاده کنید حتما به مرغوبیت جنس آن دقت کنید هرچه رنگ روشن‌تر و سفیدتر باشد از کیفیت پایین‌تری برخوردار است.

یکی دیگر از مزیت‌های شیشه در کابین دوش عبور نور است. شیشه همراه با نورپردازی‌های زیبا که در کابین دوش‌ها موجود است فضایی مسحور کننده و جذاب و روشن ایجاد می‌کند. استفاده از کاشی‌کاری‌های مختلف در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب یا ایجاد لبه‌های زیبا و هماهنگ با فضای حمام می‌تواند در ترکیب با کابین دوش به زیبایی فضای حمام شما اضافه کند. در انواع ساده‌ی کابین دوش‌ها امکاناتی چون کابینت نگهداری وسایل و لوازم وجود دارد که شما می‌توانید به دلخواه خود طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین می‌توان از سیستم‌های تهویه و نورپردازی‌های پیشرفته با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بهره‌مند شوید. در انواع پیشرفته‌ی کابین دوش‌ها امکاناتی مانند حمام سونا و جکوزی وجود دارد. به همین علت کابین‌دوش‌ها نه تنها در حمام‌ها بلکه در استخر‌ها و سالن‌ها ورزشی می‌توانند بسیار پر کاربرد باشند.

منبع مطلب : کابین دوش آریان جام

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

برای این که تعریف دقیقی از آلاچیق شیشه ای ارایه دهیم در ابتدا باید بدانیم که آلاچیق چیست و به چه نوع سازه ای اطلاق می شود؟ تفاوت آلاچیق را با سایر سازه ها دریابیم و از کاربرد های آن مطلع شویم .
آلاچیق اتاقکی است نیمه باز که از آن به عنوان استراحتگاه موقت یاد می شود. غالبا” در فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و جنس آن می تواند بسته به محیط مورد نظر ، آب و هوا، مورد ِ استفاده و سلیقه ی فردی متفاوت باشد. شما به راحتی می توانید با احداث آلاچیقی کوچک در حیاط منزل، باغ و یا باغچه ی خود به زیباییِ هر چه بیشتر محیط زندگی خود بیافزایید و یک محیط راحت و صمیمی برای گفتگو و یا حتی صرف غذا به وجود آورید. این سازه همچنین می تواند بعنوان کافی شاپ، گل خانه، گل فروشی و …. مورد استفاده قرار گیرد .


در گذشته اکثر آلاچیق ها از جنس چوب درست می شدند تا در عین سادگی و کم هزینه بودن، حس و حال یک محیط طبیعی را نیز القا کنند. گاها” در آلاچیق های عمومی داخل شهر، از مصالح محکم تری مانند فلز و سیمان نیز در ساخت آلاچیق ها استفاده می شود تا استحکام و طول عمر آن به حداکثر افزایش یابد، اما پرواضح است این موضوع از زیبایی طبیعی آلاچیق ها کاسته و آن ها را شهری تر و ماشینی تر می نماید .

آلاچیق شیشه ای و ویژگی های آن

جدید ترین و زیباترین نوع آلاچیق که امروزه بیشترین مصرف را در بازار دارد آلاچیق شیشه ای است. زیبایی بصری در آلاچیق شیشه ای نکته ای است که استفاده از آن را بسیار محبوب کرده است. محلی را تصور کنید با طبیعت زیبا، درخت، آب جاری، کنار استخرها، باغ ها، رستوران های سنتی و ….این مکان ها بهترین محل برای احداث آلاچیق شیشه ای هستند. آلاچیق شیشه ای، قالبِ یک شکل، عادی و قدیمیِ آلاچیق های گذشته را زیر پا گذاشته است و در حال حاضر گستره ی وسیعی از ایده های ابتکاری بر روی آن قابل اجراست. به عبارتی به دلیلِ این که آلاچیق شیشه ای فرم  خاص و یکسانی برای تولید ندارد و قید و بندی در شکل ساختاری اش وجود ندارد می توان آن را به انواع اشکال دلخواه ( مربع ، مستطیل ، دایره ، اشکال بی نظم و…. ) در آورد.

برای مثال می توان با استفاده از دیواره های بالکن شیشه ای، آن را به محیط خانه متصل نمود و به عبارتی اتاقکی با فضای شیشه ای و خیال انگیز را به محیط قابل استفاده ی منزل افزود! و یا حتی با اجرای یک بالکن شیشه ای دور آلاچیق سنتی احداث شده در پشت بام منزل (گاردن روف) و یا وسط باغ خصوصی، محیط آفتابگیر دلچسبی را با استفاده از شیشه بالکن به وجود آورد که امکان بهره مندی از آلاچیق را در طول چهار فصل سال برایتان محقق کند.

تصور میز شام دورهمی خانواده داخل آلاچیق محصور شده با جام بالکن در هوای برفی و بهره مندی از مناظر ناب و زیبای زمستانی، خالی از لطف نیست.

در رستوران های سنتی که در آنها آلاچیق های زیبا، کنار هم هستند، همیشه مشکل عدم امکان بهره مندی از آلاچیق هایشان در فصول سرد و زمستانی وجود دارد. این مشکل به روش های مختلف و گاها زشت (همچون محصور کردن با نایلون یا پارچه برزنتی) حل می شود. ولی درصورتی آلاچیق ها با شیشه های ریلی آریان جام محصور شوند، در آنصورت در فصول گرم سال، با جمع شدن شیشه ها در کنار، حس زیبای بهره مندی از طبیعت به مشتریان القا می شود. همچنین در فصول سرد و زمستانی و در هوای برفی، زیبایی های منحصر بفرد آن با استفاده از شیشه های بالکنی تاشونده آریان جام امکان پذیر می گردد.

شما با هر سلیقه و طرحی که آلاچیق خود را بنا کرده اید می توانید با محصور کردن این آلاچیق با شیشه های تاشوی آریان جام، آنرا به آلاچیقی چهارفصل و کارآمد تبدیل کنید. با درنظر گرفتن اینکه شیشه های این سیستم ها شیشه سکوریت یا نشکن هستند، می توان از بابت استحکام این نوع آلاچیق ها نیز آسوده خاطر بود. به عبارتی شما می توانید اتاقی پرحجم و زیبا با چشم اندازی دل پذیر را در کوتاه ترین زمان و هزینه ی ممکن و با بیشترین ضریب امنیت داشته باشید. نوع شیشه ی سکوریت به کار رفته بستگی به ارتفاع آلاچیق، می تواند بین ۸ الی ۱۰ میلی متر متغیر باشد. لازم به ذکر است حداکثر ارتفاعی که می توان برای آلاچیق شیشه ای اجرا نمود ارتفاع ۲۷۰ سانتی متر است. رنگ شیشه ها و پروفیل های شیشه بالکن در آلاچیق های شیشه ای می تواند بسته به سلیقه ی مشتری متفاوت باشد. هم چنین انتخاب نحوه ی باز شدن شیشه ها و سمت جمع شدن آنها نیز در آلاچیق شیشه ای متناسب نیاز و سلیقه ی مشتری قابل تغییر است.

منبع مطلب : وبسایت شرکت آریان جام

 

 

بالکن شیشه ای در تبریز

تاریخچه شیشه بالکن در تبریز

سیستم شیشه بالکن در سال ۱۹۸۱ برای اولین بار در فنلاند طراحی و اجرا شد. پس از آن در سایر نقاط اروپا فراگیر شده و در سال ۲۰۰۷ وارد کشور عزیزمان ایران شد و در شهر تبریز، برای اولین بار تولید، مونتاژ و اجرا شد. از آن پس تبریز به عنوان پیشرو در تامین، تولید، واردات و ارائه انواع مختلف سیستم های شیشه های ریلی و تاشو در کشور شناخته می شود و همچنان شیشه بالکن در تبریز یکی از مهمترین و مدرن ترین صنایع به شمار می رود که به کلیه نقاط کشور خدمات ، آموزش، سیستم و یراق آلات ارائه می دهد.

سیستمی که در فنلاند و ترکیه در آغاز راه این صنعت اجرا میشد به نوعی بود که فقط از پایین چرخ داشت و کل وزن شیشه ها روی چرخ های بلبرینگ دار پایین سیستم قرار می گرفت. وزن حدود ۲۰-۳۰ کیلوگرمی هرلنگه شیشه تنها توسط ۲ بلبرینگ در پایین سیستم حرکت می کرد، همانند اتومبیلی که روی چرخ های خود حرکت می کند.

با توجه به اینکه کل وزن سیستم روی ریل آلومینیومی سبک قرار میگرفت، لذا باعث ایجاد تغییر شکل و خرابی در این پروفیل های ریلی می شد. دقیقا همانند پستی و بلندی هایی که روی آسفالت خیابانها و جاده ها و به سبب تردد زیاد اتومبیل ها ایجاد می شود.

پس از مدتی استفاده از این سیستم، پروفیل های ریلی کاملا دِفرم و خراب می شد و باعث قفل شدن و عدم حرکت شیشه ها می شد.

علیرغم اینکه این سیستم طراحی اولیه ضعیفی داشته و کمبود ها و ایرادات زیادی دارد، اما همچنان به سبب قیمت پایین آن، حتی در حال حاضر هم در بازار عرضه می شود و باتوجه به اینکه ایرادات و مشکلات آن توسط فروشندگان سودجوی مربوطه پنهان می شود، لذا هرچند خیلی کم، ولی مشتریانی دارد.

این سیستم با توجه به اینکه در قسمت بالای خود نواقص و ایرادات زیادی دارد لذا خریداران پس از مدتی، پی به این اشکالات می بردند و عدم امکان استفاده و بهره گیری از آن باعث شروع شکایات و اعتراض های مشتریان به فروشندگان مربوطه می شد.

در این زمان بود که سیستم شیشه بالکن با چرخ حمل کننده در بالا و پایین متولد شد. امروزه نیز در بازار ده ها مدل بالکن شیشه ای ریلی با چر خهای بلبرینگ دار در بالا و پایین آن وجود دارد.

انواع پروفیل های آلومینیومی با ضخامت و وزن های مختلف، درپوش های متنوع، ویژگی های ظاهری و نوع مکانیسم و عملکرد، و اینگونه تفاوت ها در سیستم های مختلف وجود دارد. اما نکته اصلی مکانیسم که در همه سیستم ها مشابه است وجود ۴ عدد چرخ جفت بلبرینگ دار که بصورت خوابیده حرکت می کنند می باشد. یعنی هر لنگه شیشه توسط ۸ بلبرینگ که بصورت جداگانه حرکت می کنند کار می کند. داخل این چرخ ها، بلبرینگ zz (درپوش دار) می باشد و روی آن نیز با پلی آمید (نوعی پلاستیک سخت، محکم و مقاوم) کاور شده است.

باز هم در بازار تنوع و مارک های مختلفی در رابطه با یراق شیشه بالکن وجود دارد. شما به عنوان خریدار و مصرف کننده نهایی چگونه می توانید یراق و پروفیل باکیفیت و اورجینال را تشخیص دهید؟

پیشنهاد مهم ما برای شما این است که حداقل به چند شرکت مختلف مراجعه کنید و حتما شخصاً پروفیل ها و یراق آلات بالکن شیشه ای مصرفی شان را از نزدیک بررسی نمایید، زیرا شیشه بالکن هم پرهزینه است و هم محصولی است که سالیان طولانی از آن استفاده خواهید کرد.

هرچند که گاها عده ای سودجو محصولات اورجینال را با چسب ها و پیج و وسایل بی کیفیت مونتاژ می کنند تا قیمت تمام شده شان پایین تر بیاید، که باز اعتبار و برند شرکت مورد قرارداد در این مواقع خیال شما را راحت خواهد کرد. زیرا شرکت های بزرگ هرگز محصولات بی کیفیت ارائه نمیدهند تا هم مشکلی در خدمات پس از فروش نداشته باشند و هم نام و اعتبار خود را در معرض خطر قرار ندهند.

قطعا نمی خواهید که شیشه بالکن منزل یا محل کارتان در بادهای معمولی و خفیف سر و صدا کنند و شیشه ها تاب برداشته و موجب ترس تان شوند. همچنین نمی خواهید که در طوفان ها و باد های شدید، درزگیرهای بین شیشه ها با صدای ناهنجار سوت بزنند و موجبات عدم آرامش تان شوند. پس اعتبار و برند شرکت عرضه کننده شیشه بالکن خیلی مهم و غیرقابل سهل انگاری است.

ما به عنوان شرکت آریان جام اعلام می داریم که به روزترین و بهترین نوع شیشه بالکن را با بهترین و باکیفیت ترین پروفیل ها و یراق آلات اورجینال ارائه می دهیم.

با ضخامت پروفیل های مصرفی، ظاهر زیبا و شکیل، چرخ ها و یراق ضدزنگ، قطعات پلاستیکی تولیدشده از بهترین نوع پلی آمید، سیستم درپوش های هوشمند و مفصلی که همانند کلیک پارکت ها درون یکدیگر چفت و محکم می شوند، و مهم تر از همه اینها بهره گیری از نیروی کار و نصاب بسیار مجرب و کارکشته، درحال حاضر بهترین سیستم و خدمات را در ایران دررابطه با شیشه بالکن ارائه می دهیم.

شیشه بالکن نیز همانند هرمحصول و خدمات دیگری که در بازار عرضه می شود قیمت های مختلفی دارد. این اختلاف قیمت ها در اکثر موارد بخاطر کیفیت و نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی و همچنین استفاده از نیروی کار و نصب مجرب و متبحر و یا با تجربه به وجود می آید. همچنین شرکت های بزرگ همیشه خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می دهند که باعث بالاتر رفتن هزینه هایشان می شود در حالیکه عرضه کنندگان خرد و موقت، به سبب عدم پایبندی و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب، اینگونه هزینه ها را ندارند.

درنتیجه ما به عنوان شرکت آریان جام نه تنها ادعایی مبنی بر ارائه ارزان ترین شیشه بالکن نداشته ایم، بلکه نمی توانیم هم چنین ادعایی داشته باشیم. اما نسبت به کاری که ارائه میدهیم، پروفیل و یراقی که استفاده می کنیم و خدمات تولیدی و نصبی که انجام می دهیم، قیمتی مناسب و معقول داریم.

ادعای ما این است که نسبت به هزینه ای که انجام می دهید، تماما انتظارات و خواسته هایتان را به بهترین نحو برآورده می کنیم.

منبع مطلب : وبسایت آریان جام