کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

بالکن شیشه ای در تبریز

تاریخچه شیشه بالکن در تبریز

سیستم شیشه بالکن در سال ۱۹۸۱ برای اولین بار در فنلاند طراحی و اجرا شد. پس از آن در سایر نقاط اروپا فراگیر شده و در سال ۲۰۰۷ وارد کشور عزیزمان ایران شد و در شهر تبریز، برای اولین بار تولید، مونتاژ و اجرا شد. از آن پس تبریز به عنوان پیشرو در تامین، تولید، واردات و ارائه انواع مختلف سیستم های شیشه های ریلی و تاشو در کشور شناخته می شود و همچنان شیشه بالکن در تبریز یکی از مهمترین و مدرن ترین صنایع به شمار می رود که به کلیه نقاط کشور خدمات ، آموزش، سیستم و یراق آلات ارائه می دهد.

سیستمی که در فنلاند و ترکیه در آغاز راه این صنعت اجرا میشد به نوعی بود که فقط از پایین چرخ داشت و کل وزن شیشه ها روی چرخ های بلبرینگ دار پایین سیستم قرار می گرفت. وزن حدود ۲۰-۳۰ کیلوگرمی هرلنگه شیشه تنها توسط ۲ بلبرینگ در پایین سیستم حرکت می کرد، همانند اتومبیلی که روی چرخ های خود حرکت می کند.

با توجه به اینکه کل وزن سیستم روی ریل آلومینیومی سبک قرار میگرفت، لذا باعث ایجاد تغییر شکل و خرابی در این پروفیل های ریلی می شد. دقیقا همانند پستی و بلندی هایی که روی آسفالت خیابانها و جاده ها و به سبب تردد زیاد اتومبیل ها ایجاد می شود.

پس از مدتی استفاده از این سیستم، پروفیل های ریلی کاملا دِفرم و خراب می شد و باعث قفل شدن و عدم حرکت شیشه ها می شد.

علیرغم اینکه این سیستم طراحی اولیه ضعیفی داشته و کمبود ها و ایرادات زیادی دارد، اما همچنان به سبب قیمت پایین آن، حتی در حال حاضر هم در بازار عرضه می شود و باتوجه به اینکه ایرادات و مشکلات آن توسط فروشندگان سودجوی مربوطه پنهان می شود، لذا هرچند خیلی کم، ولی مشتریانی دارد.

این سیستم با توجه به اینکه در قسمت بالای خود نواقص و ایرادات زیادی دارد لذا خریداران پس از مدتی، پی به این اشکالات می بردند و عدم امکان استفاده و بهره گیری از آن باعث شروع شکایات و اعتراض های مشتریان به فروشندگان مربوطه می شد.

در این زمان بود که سیستم شیشه بالکن با چرخ حمل کننده در بالا و پایین متولد شد. امروزه نیز در بازار ده ها مدل بالکن شیشه ای ریلی با چر خهای بلبرینگ دار در بالا و پایین آن وجود دارد.

انواع پروفیل های آلومینیومی با ضخامت و وزن های مختلف، درپوش های متنوع، ویژگی های ظاهری و نوع مکانیسم و عملکرد، و اینگونه تفاوت ها در سیستم های مختلف وجود دارد. اما نکته اصلی مکانیسم که در همه سیستم ها مشابه است وجود ۴ عدد چرخ جفت بلبرینگ دار که بصورت خوابیده حرکت می کنند می باشد. یعنی هر لنگه شیشه توسط ۸ بلبرینگ که بصورت جداگانه حرکت می کنند کار می کند. داخل این چرخ ها، بلبرینگ zz (درپوش دار) می باشد و روی آن نیز با پلی آمید (نوعی پلاستیک سخت، محکم و مقاوم) کاور شده است.

باز هم در بازار تنوع و مارک های مختلفی در رابطه با یراق شیشه بالکن وجود دارد. شما به عنوان خریدار و مصرف کننده نهایی چگونه می توانید یراق و پروفیل باکیفیت و اورجینال را تشخیص دهید؟

پیشنهاد مهم ما برای شما این است که حداقل به چند شرکت مختلف مراجعه کنید و حتما شخصاً پروفیل ها و یراق آلات بالکن شیشه ای مصرفی شان را از نزدیک بررسی نمایید، زیرا شیشه بالکن هم پرهزینه است و هم محصولی است که سالیان طولانی از آن استفاده خواهید کرد.

هرچند که گاها عده ای سودجو محصولات اورجینال را با چسب ها و پیج و وسایل بی کیفیت مونتاژ می کنند تا قیمت تمام شده شان پایین تر بیاید، که باز اعتبار و برند شرکت مورد قرارداد در این مواقع خیال شما را راحت خواهد کرد. زیرا شرکت های بزرگ هرگز محصولات بی کیفیت ارائه نمیدهند تا هم مشکلی در خدمات پس از فروش نداشته باشند و هم نام و اعتبار خود را در معرض خطر قرار ندهند.

قطعا نمی خواهید که شیشه بالکن منزل یا محل کارتان در بادهای معمولی و خفیف سر و صدا کنند و شیشه ها تاب برداشته و موجب ترس تان شوند. همچنین نمی خواهید که در طوفان ها و باد های شدید، درزگیرهای بین شیشه ها با صدای ناهنجار سوت بزنند و موجبات عدم آرامش تان شوند. پس اعتبار و برند شرکت عرضه کننده شیشه بالکن خیلی مهم و غیرقابل سهل انگاری است.

ما به عنوان شرکت آریان جام اعلام می داریم که به روزترین و بهترین نوع شیشه بالکن را با بهترین و باکیفیت ترین پروفیل ها و یراق آلات اورجینال ارائه می دهیم.

با ضخامت پروفیل های مصرفی، ظاهر زیبا و شکیل، چرخ ها و یراق ضدزنگ، قطعات پلاستیکی تولیدشده از بهترین نوع پلی آمید، سیستم درپوش های هوشمند و مفصلی که همانند کلیک پارکت ها درون یکدیگر چفت و محکم می شوند، و مهم تر از همه اینها بهره گیری از نیروی کار و نصاب بسیار مجرب و کارکشته، درحال حاضر بهترین سیستم و خدمات را در ایران دررابطه با شیشه بالکن ارائه می دهیم.

شیشه بالکن نیز همانند هرمحصول و خدمات دیگری که در بازار عرضه می شود قیمت های مختلفی دارد. این اختلاف قیمت ها در اکثر موارد بخاطر کیفیت و نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی و همچنین استفاده از نیروی کار و نصب مجرب و متبحر و یا با تجربه به وجود می آید. همچنین شرکت های بزرگ همیشه خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می دهند که باعث بالاتر رفتن هزینه هایشان می شود در حالیکه عرضه کنندگان خرد و موقت، به سبب عدم پایبندی و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب، اینگونه هزینه ها را ندارند.

درنتیجه ما به عنوان شرکت آریان جام نه تنها ادعایی مبنی بر ارائه ارزان ترین شیشه بالکن نداشته ایم، بلکه نمی توانیم هم چنین ادعایی داشته باشیم. اما نسبت به کاری که ارائه میدهیم، پروفیل و یراقی که استفاده می کنیم و خدمات تولیدی و نصبی که انجام می دهیم، قیمتی مناسب و معقول داریم.

ادعای ما این است که نسبت به هزینه ای که انجام می دهید، تماما انتظارات و خواسته هایتان را به بهترین نحو برآورده می کنیم.

منبع مطلب : وبسایت آریان جام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد