کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی
کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

کابین دوش ، بالکن شیشه ای آریان جام

شیشه بالکن ، کابین دوش ، جداکننده حمام ، جام ویترین فروشگاهی

ویژگی کابین دوش

ویژگی کابین دوش

بهداشت و سلامت، از مهمترین مسائل زندگی انسان ها بشمار میرود. داشتن خانه ای سالم و رعایت بهداشت شخصی، از مهمترین نیازهای هرکس می باشد. واقعیت این است که قسمت های مختلف خانه، نیازمند متد و روش نظافت خاص خود می باشد. ابزار و شوینده های مصرفی برای نقاط مختلف منزل نیز متفاوت است. اتاق نشیمن، سالن، آشپزخانه، راهروها و … همگی در بین قسمت هایی از خانه بشمار میروند که بندرت امکان کثیفی یکباره و آنی را دارند. اما در توالت ها و حمام ها وضعیت به این شکل نیست. این قسمت ها بصورت آنی و با هر بار استفاده کثیف و غیربهداشتی می شوند، لذا باید نسبت به بهداشت و نظافت و نحوه استفاده از آنها دقت و توجه ویژه ای داشته باشیم تا خللی به بهداشت عمومی محیط مان وارد نشود. البته در میان این دو بخش خصوصی منزل نیز ، حمام ها دارای اهمیت بیشتری هستند.

انسانها برای حفظ سلامتی خود می بایست بصورت منظم و زود به زود دوش گرفته و استحمام نمایند. هدف از دوش گرفتن و استحمام، دوری از میکروب ها و نظافت و بهداشت شخصی است. لذا نیازمند حمامی تمیز و بهداشتی هستیم که کابین دوش و دوردوشی این امر را تا حدود زیادی برایمان محقق می سازند. هدف از اجرای کابین دوش و دور دوشی در حمام ها و سرویس ها، عدم پاشیدن آب به اطراف و همچنین حفظ حریم خصوصی و شخصی انسانها در حد اعلا می باشد. درصورت بهره گیری از کابین دوش یا دور دوشی، در طول استحمام و نظافت شخصی، آب کثیف و غیربهداشتی به اطراف پاشیده نخواهد شد و همچنین بخار آب به سمت سقف هدایت خواهد شد، لذا محیط حمام مرتب و تمیز خواهد ماند.

باتوجه به اینکه نظافت و نگهداری کابین دوش ها خیلی آسان و راحت است لذا هر زمان می توان بصورت بهداشتی دوش گرفت و نظافت حمام را نیز حفظ کرد.

هنگامی که تصمیم به خرید و اجرای کابین دوش دارید، نیازمند بررسی خوب و کامل بازار و شرکتهای تولید کننده هستید، هم از نظر کیفیت قطعات و یراق مصرفی، هم از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش  مناسب و هم از نظر قیمت !

متاسفانه در کشور ما به امر گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و رضایتمندی مشتریان اهمیت و ارزش زیادی داده نمی شود. درحالیکه از مهمترین و اساسی ترین فاکتورهای هر محصول، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن است.

پیشنهاد میکنیم که در هنگام خرید سیستم کابین دوش و دور دوشی به چند نکته حتما توجه داشته باشید تا هم خریدی درست انجام دهید و هم در زمان و انرژی صرفه جوئی نمایید:

  • ابعاد حمام و سرویس خیلی مهم است، لذا اینکه شما بتوانید سیستمی بصورت سفارشی و ویژه حمام خود سفارش داده و بسازید خیلی مهم است. کابین دوش های حاضری معمولا در سایز های ثابت می باشند که لزوما مناسب سایز و ابعاد حمام شما نخواهد بود.
  • به قطعاتی که در قسمت های متحرک کابین دوش و دور دوشی ها استفاده میشوند دقت بیشتری داشته باشیدتا از بهترین و باکیفیت ترین متریال باشد.
  • میزان ایزولاسیون و عدم درز آب و بخار، یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب کابین دوش و دور دوشی ها می باشد. البته بیشتر این درزگیری در هنگام نصب و توسط نصاب خبره و حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد.
  • چسب، فتیل، گَسکِت و لاستیک های مورد استفاده در دور دوشی ها و کابین دوش ها هم حائز اهمیت زیادی هستند. در صورت استفاده از مصالح لاستیکی و درزگیری درجه ۲ و یا نا مناسب، سیستم کابین دوش شما به سرعت خراب شده و لاستیکها تغییر رنگ خواهند داد. همچنین این امر باعث عدم درزگیری مناسب نیز میگردد. لذا حتما دقت شود که از بهترین لاستیک ها و چسب ها استفاده گردد تا هم طول عمر کابین دوش و دوردوشی بیشتر شود و هم کیفیت بهره گیری از آن بالا باشد.
  • رنگ مورد استفاده در پروفیل ها و قسمت های آلومینیومی کابین دوش باید دارای کیفیتی باشد که در طول زمان تغییری نداشته باشد و یا خراب و کدر نشود.
  • حتما گارانتی و خدمات شرکت ارائه دهنده کابین دوش و دور دوشی را مورد بررسی و دقت قرار دهید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

برای خرید محصولی مناسب و کاربردی و همچنین احساس آرامش خاطر به دلیل اطمینان از خدمات پس از فروش مناسب، در کشورمان شرکت های مختلفی وجود دارند.

آریان جام به عنوان یکی از این برند ها و شرکت های مطرح و معتبر، باتجربه چندین ساله خود در زمینه پنجره ها و شیشه های ریلی و تاشو و با درک نیازهای مشتریان خود، خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی رضایت مشتری را ارائه می دهد.

محدوده محصولات آریان جام بسیار وسیع بوده و امکان انتخاب رنگ های مختلف پروفیل و قطعات و همچنین طرح ها و رنگهای مختلف شیشه و سندبلاست را به مشتریان خود می دهد. همچنین آریان جام در زمینه فروش شیشه بالکن، یراق شیشه بالکن، جام ویترین فروشگاهی نیز فعالیت های گسترده ای دارد.

مرجع: کابین دوش آریان جام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد